Persmededeling voorstelling kandidaten

Op 7 mei 2012

Nevele, 6 mei 2012

N-VA Nevele stelde vandaag in primeur de kandidaten voor waarmee de partij op 14 oktober naar de verkiezingen gaat onder de slogan: “ De kracht van verandering”.

Nadat N-VA Nevele reeds vroeger haar verkiezingsprogramma bekend maakte werden vandaag de kandidaten voorgesteld.
De partij gaat als zelfstandige partij naar de kiezers met een programma gebaseerd op: visie, leiderschap en competentie.

Met “visie” wil de partij een bestuur dat toekomstgericht is in de beleidsdaden.

Met “leiderschap” wil de partij uitdrukking geven aan de bereidheid om bestuursverantwoordelijkheid op te nemen en tonen dat ze er ook klaar voor is.

Met “competentie” beoogt de partij een kwalitatief beter niveau van beleid en besturen.

In zijn toespraak verheugde voorzitter Freddy Bertin zich over de positieve respons in de gemeente Nevele op de aanwezigheid van de N-VA met als resultaat dat de partij nu reeds een quasi volledige lijst met kandidaten kan voorstellen.

Een volledige lijst zal in juni klaar zijn met de bekendmaking van de volgorde op de lijst en van wie de lijst zal aanvoeren.

N-VA presenteert nu reeds een lijst met voornamelijk nieuwe kandidaten gespreid over de 6 deelgemeenten van Nevele. Zowel mannen als vrouwen uit alle leeftijdsgroepen en beroepen zijn vertegenwoordigd. Zij staan, klaar om het programma van de partij uit te dragen en te realiseren. De partij is quasi volledig klaar met de plannen voor het voeren van de campagne. De volgende maanden zal dan ook intensief propaganda en communicatie worden gevoerd rond het programma en de kandidaten.

N-VA Nevele wil een “propere” campagne en zal niet meedoen aan roddels en persoonlijke aanvallen. De partij vraagt aan de kiezers van Nevele om kracht te geven aan hun stem op 14 oktober en om resoluut te kiezen voor een ander en beter bestuur voor de volgende 6 jaren.

Vooral appelleert ze de kiezers om af te stappen van de typische Nevelse politiek van populisme en traditionalisme.

N-VA is er klaar voor en biedt aan de kiezers een boeiend programma aan en een sterke nieuwe ploeg met de slogan: “ De kracht van verandering”.

Maak de N-VA voldoende sterk om te veranderen.

Voor meer info: Freddy Bertin

freddy.bertin [at] scarlet.be